14 November 2012

Bruised

There is something about the colors and the mood of this season that reminds me of a bruise: the darkness, the blues and how everything turns yellow towards the end. But, instead of healing it all dies. Seriously, I feel like I am on the doorstep to hell. I'm trying to remind myself that it is not really dying, but just going into hibernation. And that the cycle of life will bring it all back on the other side of the dungeon. But for now, we're bruised.

Untitled 
Untitled
(Remember when this one was a baby? How fast they grow up.)

Yellow Jaguar 
Yellow! 
The dungeon, by night

4 comments:

  1. Skønne billeder! Men jeg må altså indrømme at jeg elsker hele denne bruised verden en smule! Og fin ny header bloggen har fået sig! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, hvor dejligt at du har lagt mærke til den. :-)

      Og tak for ros. Jeg tror at efteråret har en tendens til at forstærke ens følelser. Der er jo også noget vildt smukt over de brændte farver, gyldne, brune, orange, gule, det kan jeg godt se. Måske er det bare fordi jeg ved hvad vej det går fra nu af.. dun, dun, dun, dun.

      Delete

I love comments! Go ahead, make my day. :-)